Thursday, January 14, 2010

Galmle servietter/Old napkins...


Naar eg var kanskje rundt 10..? var ein av mine store interesser aa samla paa ting. Enten det var glansbilde, postkort, viskeler, klistermerke eller servietter. Alt som kunne samlast vart samla paa og det er eg no veldig glad for idag.. Har alle albumane med glansbilder, gamle plastposar med servietter, klistermerker og halvbrukte viskeler, som eg ein dag haaper dattera mi vil sette like stor pris paa som eg:) Kvar serviett, og kvart glansbilde bringer tilbake minner fraa naar eg var liten. So egentlig var det litt saart naar eg kom paa ideen med aa bruke noen av mine gamle servietter som motiv i bildene mine.. So her ser du eine resultatet! Serviett, blonder, maling og visdomsord i ein hyggelig forening:)


Ha ein avslappande torsdagskveld:)


PS! Bildene mine er til salgs i blogg shoppen min.


Viviann:)


When I was around ten years old, one of my big interests was to collect things. It could be pictures, post cards, rubbers, stickers or napkins. Anything I could collect I collected, and I am very glad I did today... I have got all the albums with scrap pictures, old palstic bags with napkins, sticker and half used rubbers, that I one day hope that my daugther will appreciate as much as I do:) Every napkin and every scrap picture bring back memories from my childhood. So it was really a bit sad when I came up with the idea to use som of my old napkins as illustrations in my paintings... So here you can see the result! Napkin, laces, paint and words of wisdom all put together..;)


Have a relaxing thursday night..


Ps! My paintings are for sale in my Blog Shop.


Viviann

No comments:

Post a Comment