Sunday, April 25, 2010


I AM BACK!!:) Finally... I am back to my normal self, and can now manage to stay up until 11 o`clock. Jippi!! As some of you may not have heard I am now pregnant with my third precious little child..:) I am so happy. The baby is due on the 20th of september. Cant wait to have a little baby again. Had very little extra energy to do any blogging or any of my craft projects these last months. But I am now back with full inspiration and cant wait to start blogging again.

Hope someone still looks in now and then and sees that I`m back.. I would love to hear from you if you look in on the blog.


Have a lovely sunday night and enjoy the little bit thats left of the week end:)


Viviann:)

3 comments:

  1. oi! gratulerer, så utrolig koselig og spennende ♥ :O))) Vet du hva det blir? :D Gleder meg uansett til å se deg blogge igjen, og bli inspirert av alt det flotte du legger ut her :O) Du er bare så innmari talentfull ♥ Stor klemm fra vårlige Bergen :O)

    ReplyDelete
  2. :)))))) So kjekt aa hoyra fra deg:))) Veit ikkje ka det blir enda, men skal finna det ut. Kan finna det ut om ei veke, so eg maa snart bestilla meg time hjaa ein klinikk her du kan faa 3D scan. Gleder meg!!!:) Tusen takk for kjempefine ord!! Du er jo berre soooo kjempeflink sjolv da! Kortene og Hama figurane dine er heilt unike og so fine.. Og du maler og strikker og eg skjonner ikkje korleis du faar tid til alt dettte.. Eg er imponert!! Ein stor, god klem til deg fra Viviann:)

    ReplyDelete
  3. Hei Viviann,

    Så fin blogg du har! Kjempefine hjerter og mye fint å feste øynene på.
    Koselig å lese om familien din også, og GRATULERER med babyen som kommer.
    Gler meg til å titte innom deg igjen.
    Klem fra Sølvi

    ReplyDelete